رئیس سازمان چای کشور:

مطالبات ۳۶۰ میلیاردی چایکاران پرداخت می‌شود

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بیش از ۹۲ درصدی سهم دولت از مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: ۳۶۰ میلیارد تومان باقیمانده از مطالبات چایکاران در چند مرحله تا اسفندماه پرداخت می‌شود.

مطالبات ۳۶۰ میلیاردی چایکاران پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حبیب جهانساز امروز از پرداخت ۱۵ میلیارد تومان دیگر از بهای برگ سبز چای به چایکاران گیلان و مازندران خبر داد و اظهار کرد: هزار و ۵۰۶ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران قدر سهم دولت و کارخانه‌های چای‌سازی، در سال ۱۴۰۲ به‌حساب آن‌ها واریز شده و ۳۶۰ میلیارد تومان باقیمانده نیز در چند مرحله تا اسفندماه پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت بیش از ۹۲ درصد قدر سهم دولت از بهای برگ سبز خریداری شده امسال از چایکاران افزود: دولت تاکنون ۴۳۱ میلیارد تومان از ۴۶۷ میلیارد تومان قدر سهم خود از بهای برگ سبز چای خریداری شده را پرداخت کرده است.

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت بیش از ۷۶ درصد قدر سهم کارخانه‌های چای‌سازی از بهای برگ سبز خریداری شده امسال خبر داد و تصریح کرد: از هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان بدهی کارخانه‌های چای‌سازی به چایکاران گیلان و مازندران تاکنون، هزار و ۷۵ میلیارد تومان به‌حساب چایکاران واریز شده است.

جهانساز در پایان خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۴۹ هزار تن برگ سبز چای به ارزش هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان از چایکاران شمال کشور خریداری شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه