فرمانده انتظامی املش:

واحدهای صنفی متخلف در املش پلمب شدند

فرمانده انتظامی املش از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف به علت ناهنجاری‌های اجتماعی و عدم رعایت شئون اسلامی در این شهرستان خبر داد.

واحدهای صنفی متخلف در املش پلمب شدند

به گزارش هشت‌دی، باقر رجبی ویسرودی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح ۳ روزه بازدید از صنوف در شهرستان املش اجرا شد.

وی با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این راستا از ۷۵ واحد صنفی بازدید کردند، افزود: در این خصوص از ۱۰ واحد صنفی تعهد اخذ و ۵ واحد صنفی متخلف به دلیل ناهنجاری‌های اجتماعی، عدم رعایت شئون اسلامی و نقض ضوابط انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به اینکه اینگونه طرح‌ها برای برخورد قانونی با اقدامات هنجارشکنانه و اشاعه فرهنگ غرب به صورت مستمر توسط پلیس اجرا می‌شود، بر لزوم رعایت شئون اسلامی در اصناف تاکید کرد.

رجبی ویسرودی در پایان از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه