رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان خبر داد:

پلمب بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف طی پنج ماه گذشته به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات در استان پلمب شد.

پلمب بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در گیلان

به گزارش هشت‌دی علی حیدرخواه امروز و در شورای فرماندهی استان گیلان اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی با بیان اینکه طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به‌صورت ویژه و مستمر در دستور کار مأموران نظارت بر امکان عمومی قرار دارد، افزود: این امر در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف اجرا می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: طی پنج ماه گذشته در بازدید از ۲۴ هزار و ۳۷۵ واحد صنفی در سطح استان، یک هزار و ۴۷۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، ۱۱ هزار و ۴۵۹ واحد تذکر ابلاغ گرفتند.

حیدرخواه با بیان اینکه از ۵ هزار و ۶۰ واحد صنفی تعهد گرفته شد و یک هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد، گفت: متخلفان مذکور با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان خلطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه