رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان:

دندانپزشکی غیرمجاز رشت پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از پلمب یک واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد و گفت: متصدی این مؤسسه و دندانپزشکان فاقد مجوز دستگیر شدند.

دندانپزشکی غیرمجاز رشت پلمب شد

به گزارش هشت‌دی، علی حیدرخواه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک موسسه دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد و افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از صحت موضوع اطمینان حاصل و به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از بررسی‌های به‌عمل آمده از محل اعلامی و محرز‌شدن فعالیت غیرقانونی این مرکز، متصدی ۵۰ ساله این مؤسسه و دندانپزشکان فاقد مجوز را دستگیر و از ادامه فعالیت این مجموعه متخلف جلوگیری به‌عمل آوردند.

حیدرخواه در پایان با اشاره به پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز و معرفی متهمان این پرونده به مرجع قضائی از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان مراجعه و درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه