فرماندار آستارا خبر داد:

تهیه طرح هادی برای ۴۲ روستای آستارا

فرماندار بندر آستارا از تهیه طرح هادی برای ۴۲ روستای بخش مرکزی و لوندویل خبر داد و گفت: بنیاد مسکن آستارا در سال گذشته ۶۸ واحد مسکن محرومان با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در روستا‌های این شهرستان ساخته است.

تهیه طرح هادی برای ۴۲ روستای آستارا

به گزارش هشت‌دی عنایت رضایی‌پور به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اشاره به وظیفه ساماندهی ساخت و ساز در محدوده طرح‌های هادی توسط این بنیاد؛گفت:  دهیاری‌ها و دستگاه‌های ناظر از ساخت واحد‌های مسکونی خارج از محدوده جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: مطابق گزارش بنیاد مسکن آستارا در سال گذشته ۶۸ واحد مسکن محرومان با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در روستا‌های این شهرستان ساخته شده است.

فرماندار بندر مرزی آستارا با بیان اینکه ۳۰مورد سند اراضی شهری در سال گذشته صادر شده است افزود:  ۱۰۳ مورد سند اراضی روستایی نیز در سال گذشته صادر شده است.

به گفته رضایی‌پور، اعطای اسناد مالکیت، موجب قانونمندی معاملات، جلوگیری از تخلفات و رونق اقتصادی در مناطق شهری و روستایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی برای ۴۲ روستای بخش مرکزی و لوندویل تهیه شده است، تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول، اراضی محدوده طرح‌های هادی را برای ساخت خانه‌های نیازمندان شناسایی کنند.

فرمانداربندر مرزی آستارا گفت: برخی روستا‌ها خارج از طرح هادی توسعه یافته اند و قانون، در این گونه مناطق برای توسعه امکانات و زیر ساخت‌ها اجازه نمی‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه