فرمانده انتظامی آستانه‌‌­اشرفیه خبر داد:

انهدام باند سارقان و مالخران احشام در آستانه‌‌­اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌‌­اشرفیه از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان و مالخران احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۵ فقره پرونده سرقت کشف شد.

انهدام باند سارقان و مالخران احشام در آستانه‌‌­اشرفیه

به گزارش هشت‌دی، رضا شمسائی با اعلام اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت احشام طی ماه‌های گذشته در شهرستان آستانه‌اشرفیه و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: کارآگاهان آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی، اعضای باند سارقان و مالخران این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌­اشرفیه با بیان اینکه با انجام اقدامات گسترده محسوس و نامحسوس طی عملیات‌های جداگانه ۲ سارق و ۳ مالخر دستگیر شدند، تصریح کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، سارقان به ۵ فقره در آستانه­اشرفیه و شهرستان‌های مجاور اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شمسائی در پایان از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه