معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نیاز ۵۰۰ میلیاردی برای تکمیل راه‌آهن رشت – کاسپین

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت اختصاص به موقع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تحویل پروژه ریلی رشت-کاسپین در موعد مقرر گفت: هم اکنون برای بهره‌برداری از این پروژه ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نیاز ۵۰۰ میلیاردی برای تکمیل راه‌آهن رشت – کاسپین

به گزارش هشت‌دی، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از از مسیر ریلی رشت – کاسپین  در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: برای امسال تکمیل و افتتاح ۱۲ پروژه بزرگ در کشور تعریف شده که از این تعداد ۲ پروژه کلان مسیر ریلی رشت – کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین مربوط به حوزه استان گیلان است.

وی با بیان اینکه پروژه ریلی رشت – کاسپین دریای شمال(خزر) را به جنوب وصل می‌کند، افزود: همچنین هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت- قزوین، ۲ پروژه کلان وزارت راه و شهرسازی در گیلان است که امسال تکمیل شده و بهره برداری می رسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت پروژه راه آهن رشت – کاسپین تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قسمت عمده پروژه انجام شده است.

خادمی عنوان کرد: همه تلاش ما به بهره‌برداری رساندن این پروژه در موعد مقرر است و برهمین اساس هر ۱۵ روز بازدیدی از این پروژه برای رفع مشکلات و موانع این پروژه خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار تامین و اختصاص اعتبارات در ۲ ماه نخست سال شد تا بتوان پروژه را در زمان وعده داده شده که نیمه نخست سال است، تحویل داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت اختصاص به موقع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تحویل پروژه ریلی رشت-کاسپین در موعد مقرر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون برای بهره‌برداری از این پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه