نماینده ولی فقیه در گیلان:

بصیرت توأم با صبر در اجرای شیوه‌های درست امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از مراکز عمده علم و دانش است، گفت: بانوان طلبه با افزایش دانش روز و بصیرت توأم با صبر و پیاده کردن شیوه‌های درست امر به معروف و نهی از منکر برای پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنند.

بصیرت توأم با صبر در اجرای شیوه‌های درست امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در نشست با بانوان طلبه گیلان با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی جامعه طلاب و تلاش‌ها‌ی مختلف برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: دشمن با ایجاد بیش از ۲ هزار سایت شیعه‌شناسی در انگلستان و ۵۰ هزار مرکز شیعه‌شناسی در اسرائیل غاصب ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته و ما باید با ریشه‌یابی و برنامه‌ریزی درست مقابل این تهدیدات بایستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بندگی و اطاعت خدا عزت‌آور و معصیت ذلت‌آور است، افزود: کسی که اطاعت از خدا کند خدا انیس و مونس او می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه از مراکز عمده علم و دانش است، گفت: در سایه‌ آموختن دانش‌ها و معارف، اسلام زنده نگهداشته می‌شود.

فلاحتی با یبان اینکه ابزار‌هایی همچون قلم، زبان و کتاب برای انسان مسئولیت آورست، بیان کرد: علم و دانش در گرو شناخت و درک درست و کامل معارف است و البته این کار سختی است.

وی از بانوان طلبه خواست با افزایش دانش روز، بصیرت توأم با صبر و پیاده کردن شیوه‌های درست امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری گفتمان‌ها و نشست‌های تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف اسلام تلاش کنند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه