معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان:

روند بازرسی‌ها نشان می‌دهد آرامش و امنیت بر بازار حاکم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در بازدید از برخی مراکز عرضه‌ی کالا و محصولات مورد نیاز مردم در شهر رشت گفت: روند بازرسی‌ها نشاندهنده‌ی آرامش و امنیت حاکم بر بازار است.

روند بازرسی‌ها نشان می‌دهد آرامش و امنیت بر بازار حاکم است

به گزارش هشت‌دی؛سید محمد اسحاقی در بازدید از برخی مراکز عرضه‌ی کالا و محصولات مورد نیاز مردم در شهر رشت، اظهار کرد: روند بازرسی‌ها نشان‌دهنده‌ آرامش و امنیت حاکم بر بازار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه‌ نوروز و در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: هیچگونه مشکل یا محدودیتی در روند ارایه‌ی انواع محصولات و کالا‌های مورد نیاز مردم دیده نمی‌شود.

پورحیدری مدیرکل صنعت،معدن و تجارت گیلان نیز در حاشیه‌ی این بازدید‌ها از اجرای طرح نظارت بر بازار‌های استان در قالب طرح فجر تا فطر خبر داد و گفت: تاکنون در قالب اجرای این طرح که ۷۰ گروه نظارتی و بازرسی در آن مشارکت دارند، ۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و عرضه‌ی انواع کالا‌ها و خدمات عمومی به عمل آمده که در هزار مورد آن تخلف واحد‌ها محرز و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع شده‌اند.

وی افزود: از مجموع ۷۰ گروه بازرسی و نظارتی پیش بینی شده، ۴۰ گروه در مرکز استان فعال هستند و ۳۰ گروه هم در شهرستان‌های ۱۶ گانه‌ی دیگر استان به امر نظارت بر روند عرضه‌ی قانونی کالا و خدمات می‌پردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه