مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان:

بیش از ۲هزار برنامه در ایام نوروز در گیلان اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت:۲ هزار و ۴۰۰ برنامه مختلف برای رفاه حال و خدمات رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

بیش از ۲هزار برنامه در ایام نوروز در گیلان اجرا می‌شود

به گزارش هشت‌دی؛ ولی جهانی با اشاره  به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی گیلان اظهار کرد:، این اداره کل ، ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه مختلف را برای رفاه حال و خدمات رسانی مطلوب به مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۲ اجرا خواهد کرد.

وی  از برپایی بیش از هزار سفره هفت سین در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: راه اندازی بیش از ۹۰ ایستگاه و فروشگاه صنایع دستی با ایجاد هزار و ۲۰۰ غرفه صنایع دستی، برگزاری بیش از ۳۰۰ جشنواره، مراسم و همایش با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و اجرای ۹۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در اماکن تاریخی بخشی از برنامه‌های نوروزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از آمادگی بیش از ۳ هزار واحد تاسیسات گردشگری با ۵۰ هزار تخت خبر داد و تصریح کرد: برپایی ۷۰ مرکز اطلاع رسانی برای پاسخگویی به مسافران، راه اندازی اپلیکیشن‌های پیشرفته گردشگری و چاپ ۲۰۰ هزار کتابچه راهنمای اماکن تاریخی و طبیعی گیلان از دیگر فعالیت‌های این اداره کل برای خدمات رسانی به مسافران در نوروز ۱۴۰۲ است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه