رئیس مرکز قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبرداد:

حضور کاروان نخبگان قرآنی در ۳۰ روستا و شهر استان

رئیس مرکز قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان از راه اندازی کاروان نخبگان قرآنی در ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد. و گفت: کاروان ، در۳۰ محفل و ۳۰ شب ماه مبارک رمضان در ۳۰ روستا و شهر گیلان فعال خواهند بود.

حضور کاروان نخبگان قرآنی در ۳۰ روستا و شهر استان

به گزارش هشت‌دی؛ امیر اعصاری با بیان اینکه  محفل انس با قرآن یکی از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان است اظهارکرد: در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی در مساجد استان اجرا می شود.

وی از راه اندازی کاروان نخبگان قرآنی در ماه مبارک رمضان از سوی جهاد کشاورزی استان خبرداد و گفت: این کاروان ، د ایام ماه مبارک رمضان در۳۰ محفل  و در ۳۰ روستا و شهر گیلان فعال خواهند بود.

رئیس مرکز قرآنی حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت : معرفی شیوه آموزش وحیانی قرآن کریم، معرفی قهرمانان و الگوهای قرآنیِ متاثّر از این شیوه مبارک، اثبات سهولت و آسانیِ ارتباط و انس عموم مردم با قرآن و بهره مندی از برکات آن، ارتقای سطح کیفی و حرفه‌ای شاگردان این مجموعه با اجرای ۳۰ کارگاه آموزشی در ۳۰ شب متوالی در میدان‌های رقابتیِ وسیع و مختلف از جمله اهداف راه اندازی این کاروان است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه