رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد:

۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف کالاهای اساسی طرح «فجر تا فطر» در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: طرح ویژه فروش « فجر تا فطر» با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی کالا‌های اساسی در این استان تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف کالاهای اساسی طرح «فجر تا فطر» در گیلان

به گزارش هشت‌دی تیمور پورحیدری در گفتگوی خبری شبکه باران با بیان اینکه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان طرح نظارتی «فجر تا فطر» را در استان گیلان اجرایی می‌کنیم، اظهار کرد: در طرح ویژه فروش « فجر تا فطر»، کالا‌های اساسی با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها همچون جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف و اتاق اصناف و استاندارد و نیروی انتظامی و…، افزود: اقدام به پایش همه‌روزه بازار به‌ویژه در حوزه کالاهای پرمصرف می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان جلوگیری از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالاهای پرمصرف مردم در ایام نوروز و رمضان را در صدر برنامه‌های طرح مذکور دانست و تصریح کرد: کالاهای اساسی و پرمصرف از قبیل اقلام پروتئینی و روغن و شکر و… در دستور کارویژه است.

پورحیدری، همچنین از برپایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های فروش فوق‌العاده نوروزی خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها با همکاری اتاق اصناف از ۵ اسفند آغاز می‌شود و عرضه محصولات باکیفیت مناسب با کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت بازار همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ واحد صنفی در نمایشگاه‌های نوروزی گیلان مشارکت می‌کنند، یادآور شد: برپایی ۴۵۰ تا ۵۰۰ غرفه پیش‌بینی‌شده که در مرکز استان و شهرهای بزرگ فعالیت خواهند کرد.

پورحیدری افزود: برای رفاه حال شهروندان و بر اساس مصوبات کمیته اقدام مشترک و حسب دستور استاندار، نسبت به تشدید بازرسی‌ها در قالب اکیپ‌های بازرسی در سطح استان اقدام کردیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه