فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد:

شناسایی انبار دپو ۱۱۷ تن برنج قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۱۱۷ تن برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و گفت: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

شناسایی انبار دپو ۱۱۷ تن برنج قاچاق در رشت

به گزارش هشت‌دی، عزیزاله ملکی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: از آنجایی که پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، پلیس با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چهار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس صورت گرفته از دپو مقدار زیادی برنج خارجی قاچاق داخل یک انبار در محور رشت به خمام مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به آدرس این مکان با هماهنگی قضائی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از انبار مورد نظر، ۱۱۷ تن و ۷۴۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف شد.

ملکی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیزات حکومتی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه