جشن انقلاب کمیته کودک و نوجوان دهه فجر گیلان؛

بهارانه در بهمن؛ فجرانه‌ای که در شوق کودکان شکفت + تصاویر

بهارانه‌ در بهمن، فجرانه دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گیلان، امروز با همراهی آینده‌سازان برگزار‌ شد و فردای امید‌بخش ایران اسلامی را به تصویر‌ کشید.

بهارانه در بهمن؛ فجرانه‌ای که در شوق کودکان شکفت + تصاویر

به گزارش هشت‌دی، جشن چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان درحالی با همراهی مسئولان، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برگزار‌ شد که تصویری از آینده‌سازان با نشاط، امید‌وار و فردایی امید‌آفرین برای ایران اسلامی به‌ نمایش‌ گذاشت. «بهارانه در بهمن» به همت دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان و به میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در رشت برگزار شد.

این آیین امروز با اجرای فعالیت‌های متنوع کودک و نوجوان‌محور پیش‌رفت. قصه‌گویی، خوانش شعر، اجرای نمایش مرد مهربان جنگل و پخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای قصه‌گویان موفق و برگزیده، از جمله این برنامه‌ها بود که با هنر‌نمایی هنرمندان فعال در عرصه موسیقی سنتی و اجرای مسابقه حضوری ادامه‌ یافت.

تجلیل از برگزیدگان کشوری در عرصه پژوهش و قصه‌گویی و همچنین برترین‌های فراخوان مسابقه قصه‌گویی «بر بال‌های دعا» که با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز، با موضوع‌های «نماز»، «دعا»، «مهدویت» و «پیروزی انقلاب» در دی ماه ۱۴۰۱ منتشر شد، از دیگر برنامه‌های جشن انقلاب بود که از برترین‌های بخش کودک، نوجوان و بزرگسال این مسابقه با لوح سپاس و جایزه‌ قدردانی‌ شد.

در این مراسم مهنا مرادی با قصه «سجاده آبی» از رضوانشهر، آنیسا خورسند‌فر و هلیا رحمتی به ترتیب با قصه «نماز فرشته» و «قطره‌آبی» از بندرانزلی، قصه‌گویان برگزیده بخش تصویری بودند که تجلیل شدند و سید حسام‌الدین محمدی با قصه «آیه‌ی نور» از شاندرمن و سبحان سوناز با قصه «دعای مادربزرگ و نوه» نیز در جمع شایستگان تقدیر از آنان قدردانی‌ شد.

در بخش قصه‌گویی صوتی نیز زهرا جوانمرد با قصه «سکه‌های زرد پاییز» از زیاز شهرستان رودسر، مرسانا محمد با «سئوال موموکی» از رشت و حسین حسین‌نژاد با قصه‌ «خاطره ماه» از ماسال مورد تجلیل قرار‌ گرفتند و ثنا رضازاده از رشت و تکتم عربان از ماسال به ترتیب با قصه‌های «نماز‌ جماعت» و «بوی صبح، بوی باران» به عنوان شایستگان تقدیر تشویق‌ شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه