نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

سرانه قیر استان‌ها افزایش پیدا می‌کند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش منابع تامین قیر دستگاه های اجرایی پیرو اصلاح لایحه بودجه گفت: به واسطه تغییرات منابع در این بخش ما شاهد افزایش سرانه قیر استانها خواهیم بود.

سرانه قیر استان‌ها افزایش پیدا می‌کند

به گزارش هشت‌دی سیدکاظم دلخوش با اشاره به تصویب پیشنهادی در زمینه بند (ک) تبصره (۱) لایحه بودجه که به موضوع تأمین منابع قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی می‌پردازد، اظهار کرد: مصوبه تأمین منابع قیر رایگان که سال گذشته مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت بر این مبنا بود که باید پالایشگاه‌ها به میزان ۱۹ هزار میلیارد تومان مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) را در اختیار دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون قرار دهند.

وی افزود: امسال هم ما بر مبنای همان شیوه و مصوبه قانونی پیش رفتیم اما منابع تأمین قیر رایگان را به ۲۵ هزار میلیارد تومان رساندیم و این مسئله در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه به تصویب رسید.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار افزایش منابع در این بخش تصریح کرد: به‌واسطه تغییرات منابع در این بخش، شاهد افزایش سرانه قیر استان‌ها خواهیم بود.

دلخوش تاکید کرد: به‌واسطه افزایش منابع در این بخش تقریباً یک‌سوم سرانه قیر استان‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین سهم وزنی قیر دستگاه‌های اجرایی به‌واسطه این تغییرات در منابع، افزایش پیدا خواهد کرد تا بتوانند به مباحث مربوط به آسفالت در راه‌ها و جاده‌ها بپردازد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه