دیدار استاندار گیلان با مادر و همسر شهید در رضوانشهر

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، استاندار گیلان با همسر شهید شاهگدای الماسی و مادر شهیدان علی و شفاعت الماسی در رضوانشهر دیدار کرد.

دیدار استاندار گیلان با مادر و همسر شهید در رضوانشهر

به گزارش هشت‌دی، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اسدالله عباسی عصر امروز با همسر شهید شاهگدای الماسی و مادر شهیدان علی و شفاعت الماسی از شهدای ترور در شهرستان رضوانشهر دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار خانواده شهدا را چشم و چراغ انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: شهدا چراغ روشنایی و هدایت بخش جامعه هستند و باید از آنها درس سعادت و زندگی گرفت.

وی با تاکید بر درس‌آموزی از سیره شهدا و مکتب امامین انقلاب افزود: توجه به سیره، روش و منش شهدا نیاز ضروری جامعه برای تعالی است. خانواده شهدا گوهرهای ارزشمند نظام اسلامی هستند و باید قدرشناس زحمات شان باشیم.

استاندار گیلان بر تکریم از خانواده شهدا تاکید و تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا موجب تسهیل بخشی در کارها می شود و برکات ارزشمندی دارد. در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم کارها می‌باشد. فرهنگ شهادت نسخه نجات‌بخش جامعه است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

عباسی تقارن دهه مبارک فجر و ماه پرفضیلت رجب را منشاء خیرات و برکات برای ایران اسلامی دانست و گفت: تمام اهتمام دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برآن است تا با عهدی که با مردم و خانواده معزز شاهد و ایثارگر برای رشد و تعالی کشور بسته، با تلاش شبانه‌روزی استوار باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از موفقیت‌های ۴۴ ساله ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ولایتمداری مردم، مستاصل شده‌اند و از هرگونه ترفندی برای ضربه به نظام و ملت استفاده می‌کنند‌، خاطرنشان کرد: در کنار بهره‌مندی از سیره عملی شهدا و امام شهیدان، دعای خیر مادران و پدران شهدا منشاء اثر برای موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی است.

شهید شاهگدای الماسی متولد ۱۳۱۱ و فرزندان وی شهیدان علی و شفاعت الماسی متولد سال‌های ۱۳۴۴ و ۱۳۴۶، در سال ۱۳۶۱ با ترور منافقین کوردل به فیض شهادت نائل آمدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه