در دهه فجر ۱۴۰۱ صورت گرفت؛

تجدید میثاق کودکان و نوجوانان گیلانی با امام و شهدا+ تصاویر

گلزار شهدای سلیمانداراب رشت در نخستین روز از چهل و چهارمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، پذیرای کودکان و نوجوانانی شد که با امام راحل(ره) و شهدای والامقام پیمانی دوباره بستند.

تجدید میثاق کودکان و نوجوانان گیلانی با امام و شهدا+ تصاویر

به گزارش هشت‌دی، آیین‌های فجر چهل‌و‌چهارم کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان، با تجدید میثاق آینده‌سازان با معمار کبیر این نظام مردمی، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و شهدای والامقام مقام این دیار آغاز شد.

مسجد و گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت نیز پذیرای نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب اسلامی بود که با همراهی مسئولان، مربیان، اولیای تربیتی، این مکان‌های متبرک را جایگاهی برای اعلام پیوند همیشگی خود با پاسداران این نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران قرار دادند.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی-هنری نیز از جمله برنامه‌های آیین یوم‌الله ۱۲ بهمن به‌شمار‌ می‌رفت و در این میان کودکان، نوجوانان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به دکلمه‌خوانی، معرفی‌کتاب و قصه‌گویی پرداختند.

پخش‌ سرود‌های انقلابی و هم‌خوانی سرود «سلام‌فرمانده» که با آرزوی تعجیل در ظهور حضرت‌ ولی‌عصر(عج) و تجدید پیمان با نائب برحق حجت آل محمد(ص) همراه‌ شد، بخش دیگر این برنامه بود و در پایان نیز حاضران با حضور در گلزار شهدای سلیمانداراب رشت، قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام‌ کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه