رئيس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

کشف ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.

کشف ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

به گزارش هشت‌دی، علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۶ سارق را شناسایی و دستگیر کردند، تصریح کرد: ۱۲ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.

حدادی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه