رئيس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری ۱۴۱ سارق در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۴۱ سارق در دومین روز از طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۶۱ فقره سرقت کشف شد.

دستگیری ۱۴۱ سارق در گیلان

به گزارش هشت‌دی، علیرضا حدادی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در دومین روز از اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۴۱ سارق در سطح استان گیلان دستگیر شد، تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۷۳ فقره سرقت مهمه و ۸۸ فقره سرقت خرد اعتراف کردند. سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حدادی در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه