در وصیت‌نامه سردار شهید «محمود قلی‌پور» آمده است:

درد هر تیر و ترکشی را تحمل می‌کنم ولی اندوه خمینی را هرگز!

سردار شهید «محمود قلی‌پور» از نام‌ آشناترین سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس در استان گیلان است. در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است: حال که استکبار جهانی دست به دست هم داده تا ضربه‌های خود را به بدنه قوی جمهوری اسلامی بزنند لازم است که وحدت کلمه را در تمام امور حفظ کنید.

درد هر تیر و ترکشی را تحمل می‌کنم ولی اندوه خمینی را هرگز!

به گزارش هشت‌دی در استان گیلان و تا حدودی مازندران، هیچ رزمنده‌ای را نمی‌توانید بیابید که با نام و چهره قلی‌پور آشنا نباشد. او که در جنگ با منافقین و ضدانقلاب سردار جنگل بود، در جبهه‌های نبرد با دشمن بعثی نیز ید طولایی داشت و پرونده جهادی‌اش را مملو از صحنه و لحظات ناب کرده بود.

از آنجایی که حاج‌محمود از قدرت برنامه‌ریزی، تدبیر و طراحی کم‌نظیری برخوردار بود، لذا جایگاه وی همیشه در پست‌های حساس و مسئولیت‌آفرین و پرخطر بود از جمله مسئولیت گروه ضربت عملیات جنگل و فرماندهی عملیات جنگل‌های گیلان برای سرکوبی ایادی استکبار جهانی، فرماندهی گردان رزمی، معاونت طرح و عملیات تیپ قدس، قائم مقام ستاد لشکر قدس و ریاست ستاد لشکر قدس مسئولیت‌هایی بود که بر عهده او بود.

در وصیت‌نامه سردار شهید حاج محمود قلی پور آمده است:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیته مرضیه

هان ای جان آرامش گرفته به جانب پروردگارت بازگرد و در آنجا که تو خشنود از خدای خویش هستی و خدایت از تو خشنود است.

با سلام به منجی عالم بشریت و نجات دهنده انسان‌های روی زمین حضرت مهدی (عج) و نائب بر حقش ولیّ‌امر زمان و مرجع تقلید مسلمین جهان آیت‌الله العظمی امام خمینی و سلام بر نمایندگان بر حق امام در سراسر کشور بویژه حضرت آیت الله احسانبخش.

درد هر تیر و ترکشی را تحمل می‌کنم ولی اندوه خمینی را هرگز، از میان رنگ‌ها رنگ سرخ را برگزیده‌ام و از میان مرگ‌ها شهادت را.

بار خدایا تو را سپاس می‌گویم در زمان فلاکت بارمان، رهبری عظیم‌الشأن از میان مردم برخاست و طاغوت را از بین برد و اسلام واقعی را در حالی که فرسنگ‌ها با آن فاصله داشتیم نزدیک گردانید و حکومت الهی را در ایران و جهان به ثبت رسانید.

برادران و خواهران و ای امت مسلمان! قدر این نعمت الهی را داشته باشید و همیشه شکر خدا را به جا آوریم زیرا هرگاه ناشکری کنید و کفران نعمت نمائید خداوند تمام نعمت‌ها را از شما خواهد گرفت و آن روز دیگر چاره‌ای ندارید و دیر وقت است.

حال که مشیت الهی بر این شد که در راه او خونم بر زمین ریخته شود و شهادت در راه او نصیبم شود امیدوارم که قطره‌ای باشد در دریای بزرگ الهی و او قبول نماید و خوشحالم که پس از مدتی در سپاه همچون بیگلوها و حق وردیان‌ها. برادران خوب دیگر به لقاء الله بپیوستم امید است که خداوند از سر تقصیرات ناآگاهانه من بگذرد و این خون باعث پاکیزگی گناهان شود. اگر این خون‌ها نبود هرگز اسلام به این حد نمی‌رسید و این خون‌هاست که باعث تقویت اسلام و تداوم انقلاب اسلامی است.

سخنی کوتاه با امت حزب الله

حال که تمام استکبارهای جهانی در شرق جنایتکار و غرب جنایتکار دست به دست هم داده‌اند که تا ضربه‌های خود را به بدنه قوی جمهوری اسلامی بزنند لازم است که وحدت کلمه را در تمام امور حفظ بکنید و افرادی که باعث به هم زدن این وحدت در امت حزب‌الله می‌شوند از خود طرد نمائید زیرا که اکنون اسلام و انقلاب اسلامی بنا به فرمایش رهبر انقلاب نیاز به وحدت دارد و همیشه به غیر از مسئله جنگ که در صدر تمام امور قرار دارد و باید هر چه زودتر، پیروزی نهائی به اتمام برسد به مسائل دیگر نپردازید و شیطان را از خود دور نمائید. حال که سعادت زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دنیا نصیبم نشد امیدوارم که افرادی در روز پیروزی به کربلا می‌روند یاد شهدا را بنمایند و از طرف آنها نائب‌الزیاره باشند زیرا که این خون‌ها باعث رسیدن آنها به کربلا شد.

امت حزب الله قدر روحانیت و خط امام و آن‌هایی را که صادقانه در این انقلاب کار می نمایند داشته باشید خصوصاً نماینده محترم حضرت امام و دوستان گیلان که من به شخصه بسیار زیاد مدیون ایشان می‌باشم و امیدوارم که خداوند به حضرت امام و تمام پیروان امام و شیعیان سلامتی عنایت بفرماید زیرا که ایشان خدمت زیادی به این مردم استان نموده‌اند و خود را وقف جمهوری اسلامی نموده‌اند. حال که نیاز جنگ به شما امت حزب‌الله می باشد تا کار جنگ یک سره نشده از شما به عنوان فرزندی کوچک می‌خواهم که در جبهه حضور پیدا نمائید و برای رضای خدا و ثبات اسلام روی به جبهه‌ها بیاورید، زیرا که هرگز چنین توفیقی به دست تان نخواهد آمد و فردا دیر است.

سخنی با برادران سپاهی

امید است که بیشتر از این در رابطه با جنگ فعال باشند و به مسئولین سپاه فشار آورند تا آنها را به جبهه بفرستند زیرا آن نظری که حضرت امام به سپاه دارند و وقتی فرمودند که اگر سپاه نبود کشور نبود حال سهم شما با حضور دائم خود در جبهه‌ها این را به اثبات برسانید. بیشتر به فکر جنگ باشید تا خداوند توفیق پیروزی نهائی را به این امت نشان دهید در خاتمه از تمام برادران سپاه و مردمی که مرا می‌شناختند رضایت می‌طلبم و امیدوارم که این خون‌ها باعث جوشش بیشتر در تداوم انقلاب باشد از حاج آقا احسانبخش به عنوان پدری شریف می‌خواهم که مواظب خانواده‌ام باشد تا فرزندانم افرادی صالح و مؤمن به انقلاب بارآیند و از محضر ایشان میخواهم که اگر احیاناً در تمام طول مدتی که مرا شناختند خطایی دیدند به بزرگواری خودشان ببخشند.

خداوند به امام امت سلامتی به رزمندگان اسلام و پیروزی نهائی عنایت بفرماید.

مرگ بر آمریکا و شوروی و منافقین

پاسدار اسلام و کوچک همه شما محمود قلی‌پور

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه