مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد:

افزایش ۳دستگاه لیفتراک به تجهیزات مجتمع بندری انزلی

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به افزایش ۳دستگاه لیفتراک به تجهیزات مجتمع بندری انزلی گفت: کمبود لیفتراک جهت چیدمان پالت‌های صادراتی درون خن کشتی برطرف شد.

افزایش ۳دستگاه لیفتراک به تجهیزات مجتمع بندری انزلی

به گزارش هشت‌دی، حسین یونسی از ارتقای تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی خبرداد و اظهار کرد: ۳ دستگاه لیفتراک توسط ترمینال اپراتور مجتمع بندری انزلی خریداری و به تجهیزات این مجتمع افزوده شد. هدف از تامین تجهیزات یاد شده بهبود شاخص‌های عملیاتی و نرم بارگیری کالاهای صادراتی و در مجموع افزایش رضایتمندی صاحبان کالا می‌باشد.

وی با بیان اینکه تسریع در عملیات بارگیری کالاهای مذکور موجب کاهش مدت ماندگاری کشتی‌های حامل کالاهای صادراتی می‌شود، افزود: این عوامل موجب افزایش ظرفیت ناوگان تجاری با توجه به افزایش سفرهای کشتی‌ها خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه تجهیزات بندری نقش مهمی را در افزایش بهره‌وری عملیات بندری ایفا می‌کند، تصریح کرد: بروزرسانی تجهیزات بندری از اهداف مهم اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان می‌باشد.

یونسی از جمله مشکلات بندر در گذشته کمبود لیفتراک جهت چیدمان پالت‌های صادراتی درون خن کشتی دانست و خاطرنشان کرد: این کمبود به موجب خرید و ورود این تجهیزات برطرف شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه