معاون اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

رشد ۳۸۰ درصدی تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۶ هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شاخص رشدی ۳۸۰ درصدی داشته‌ است.

رشد ۳۸۰ درصدی تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی

به گزارش هشت‌دی مجتبی نظری با اعلام خبر تخلیه همزمان سه کشتی در مجتمع بندری انزلی اظهار کرد: این کشتی‌ها حامل ۱۵ هزار تن روغن خوراکی بود که با پهلوگیری همزمان در اسکله‌های بندرانزلی تخلیه شدند.

وی گفت: روغن خوراکی ۲ فروند از کشتی‌ها از طریق خطوط لوله به مخازن روغن منتقل شد و کشتی دیگر با حمل یکسره محموله خود را تخلیه کرد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان مبداء کشتی‌های پنج هزار تنی را کشور روسیه اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت مخازن روغن مجتمع بندری انزلی ۱۶ هزار تن است.

به گفته نظری، طبق برنامه ریزی های انجام شده در آینده ۴۰ هزار تن دیگر به ظرفیت نگهداری روغن خوراکی در مجتمع بندری انزلی افزوده خواهد شد.

این مسئول به رشد چشمگیر تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در سال ۱۴۰۲ اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۶ هزار تن روغن در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شاخص رشدی ۳۸۰ درصدی داشته‌ است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه