جشنواره جوانان برتر ایران زمین در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری جشنواره استانی جوانان برتر ایران زمین در گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره با شرایط سنی ۱۸ تا ۳۵ سال اسفند ماه همزمان با سالروز تولد حضرت علی‌اکبر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

جشنواره جوانان برتر ایران زمین در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی،جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، در گفتگو با خبرنگاران هدف از برپایی این جشنواره جوان برتر ایران زمین را در چهار محور فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: این جشنواره برپایه تقویت روحیه فداکاری، خلاقیت و خودباوری و نیز ایجاد نشاط اجتماعی، امید آفرینی در کنار حمایت از ابتکار و الگوسازی و در نهایت شناسایی و ارزش نهادن اندیشه های سازنده جوان برومند ایرانی اسلامی تمرکز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره استانی جوان برتر با همکاری دستگاههای محوری سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاهها و بنیاد نخبه‌گان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کارکرد این جشنواره در زمینه‌هایی چون قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل‌بیت، کار‌آفرینی، دانش‌بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزشی و فعال اجتماعی تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: این جشنواره با شرایط سنی ۱۸ تا ۳۵ سال اسفند ماه همزمان با سالروز تولد حضرت علی‌اکبر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

فیروز عزت‌دوست معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان گفت: اولین نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره با حضور دستگاههای عضو ستاد برگزار شد و مقرر شد این جلسات بطور منظم برگزار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه