ثبت نام رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: این مرکز علمی برای تکمیل ظرفیت باقیمانده سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱، امکان تحصیل بدون کنکور همه شهروندان با مدرک دیپلم در مقطع کاردانی و فوق دیپلم در مقطع کارشناسی با شرایط ویژه دانشجو می‌پذیرد.

ثبت نام رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ عیسی روشن رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان در تشریح این خبر گفت: این مرکز علمی برای تکمیل ظرفیت باقیمانده سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ در رشته‌‎های حقوق امور قضائی، حقوق ثبتی، مربیگری تیراندازی، نرم افزار کامپیوتر، حقوق معاضدت و مدیریت بحران در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با شرایط ویژه دانشجوی دختر و پسر می‌پذیرد.

وی با اشاره به امکان تحصیل بدون کنکور همه شهروندان با مدرک دیپلم در مقطع کاردانی و فوق دیپلم در مقطع کارشناسی، افزود: همچنین افراد شاغل شامل کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آن‌ها، بسیجیان عادی، فعال و اعضای پلیس افتخاری هم می‌توانند در این رشته‌ها تحصیل کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان اضافه کرد: علاقمندان به تحصیل در این رشته‌ها می‌توانند برای ثبت نام عدد «۱» را به شماره ۰۹۰۳۹۸۷۴۱۰۶ ارسال کنند و یا با در دست داشتن مدارک به دفتر مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان به نشانی بلوار نُبُل الزهرا، رو به روی بیمارستان رسول اکرم مراجعه کنند.

سرهنگ روشن با اشاره به شهریه مناسب و ارزان این مرکز علمی کاربردی، تصریح کرد: امکان پرداخت اقساطی و یا تخفیف برای مبلغ شهریه وجود دارد و برای ثبت نام نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی نیست.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی عالی پروازی و تیراندازی با تپانچه در قالب یک دوره ۳۰ ساعته در این مرکز خبر داد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://splus.ir/uast_najagil مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۲۱۸۲۱۴۳۹ و یا ۲۱۸۲۱۲۸۸ با پیش شماره ۰۱۳ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه