اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان از اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

اختصاص ۲۴۷ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان

به گزارش ۸دی، هادی رحمانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ۲۴۷ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اختصاص یافته که تاکنون برای ۱۵۰ هکتار آن سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده و صدور سند برای ۹۷ هکتار باقیمانده هم در درست اجرا است.

وی با بیان اینکه نیمی از این زمین‌ها به سازمان ملی زمین و مسکن تعلق دارد، بیان کرد: ۴۸ درصد زمین‌های اختصاص یافته مربوط به منابع طبیعی و ۲ درصد هم از سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان افزود: بیشترین زمین اختصاص یافته در شهر‌های رشت و بندر انزلی واقع شده و قرار است در ۲۴۷ هکتار زمین اختصاص یافته حدود ۱۳ هزار و ۲۸۰ واحد مسکن ساخته شود.

رحمانی با اشاره به همکاری مطلوب برخی دستگاه‌های اجرایی در امر ساخت مسکن، گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت اسناد و املاک گیلان برای تامین و صدور سند زمین‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن تاکنون بیشترین همکاری را داشته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه