فرمانده گیلانی جبهه مقاومت در ویژه برنامه "جان فدا":

“تعهد، تخصص، انگیزه” سه ویژگی مدیر تراز انقلاب اسلامی است/ “حاج قاسم” اتمام حجت خدا بر ملت ایران

سردار “هامون محمدی” با بیان اینکه “حاج قاسم” اتمام حجت خدا بر ملت ایران است، گفت: سردار سلیمانی همه کارهایش الهی و بود و همیشه می گفت چرا تلاش می کنید دیده شوید، آن کس که باید ببیند می بیند.

“تعهد، تخصص، انگیزه” سه ویژگی مدیر تراز انقلاب اسلامی است/ “حاج قاسم” اتمام حجت خدا بر ملت ایران

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار “هامون محمدی” فرمانده پیشین سپاه قدس گیلان و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در ویژه برنامه “جان فدا” که به همت کتابخانه های عمومی استان و بسیج کارمندان برگزار شد اظهار کرد: بنده توفیق ۴۲ سال خدمت در راه انقلاب دارم که در تمام مدت خدمتم زیباترین و سخت ترین دوران از حیث کار گسترده دورانی بود که هم نفس و در محضر حاج قاسم بودم.

وی ضمن دعوت از همگان به مطالعه سیره حاج قاسم تصریح کرد: ایشان به شدت اهل مطالعه بود، حتی در هواپیما یا مشغول مطالعه بود یا ذکر و دعا.

این فرمانده جبهه مقاومت ادامه داد: همان طور که می دانید شیعه از گیلان و ارتفاعات البرز به سایر مناطق رسیده و سه کتاب از چهار کتب اربعه به عنوان کتب مرجع در فقه شیعه مربوط به آل بویه منطقه ای بین لوشان و رودسر است و اولین قومی که به تشیع گرویدند گیلانیان بودند و به خاطر دارم در هر زمان یا مقطعی که این مسئله را بیان می کردم حاج قاسم تایید می کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هر زمینه ای، حرف برای گفتن داشت گفت: او بسیار متفکر بود و بسیار می اندیشید و بسیار به جزئیات اهمیت می داد.

وی به ابعاد شخصیتی حاج قاسم اشاره کرد و گفت: تمام ارتش های دنیا حسرت داشتن فرمانده ای مانند او را داشتند، او در عین مجاهدت و تلاش، یک عارف به تمام عیار و به تنهایی جمیع اضداد بود.

فرمانده پیشین سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در جلساتی که با او بودم همیشه یک جمله عالی داشت مبنی بر اینکه فرمانده کسی است که نیروهایش در عمل از او تقلید می کنند و به مانند یک رهبر و مجتهد است.

سردار محمدی با اشاره به خاطره ای از شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: در جریان مراسم شهید حسین پور از خانه شهید به سمت مسجد در حرکت بودیم و در مسجد مردم منتظر حاج قاسم بودند در حالی که جایی برای سخنرانی ایشان اماده کرده بودند، سردار به محض ورود بسیار ناراحت شد و یک صندلی با دست خودش برداشت و در بین خانواده شهدا نشست و شروع به سخنرانی کرد.

آن کس که باید ببیند می بیند

وی به ویژگی اخلاص سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: او همه کارهایش الهی بود و همیشه می گفت چرا تلاش می کنید که دیده شوید آن کس که باید ببیند می بیند و قرار نیست کسی متوجه شود.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: خدا او را حاج قاسم کرد و به او عزت بخشید، این عزت ها به راحتی به دست نمی آید و حاج قاسم اتمام حجت خدا بر ماست، یک حجت واقعی که باید به ایشان اقتدا کنیم.

محمدی به سه ویژگی “تعهد، تخصص، انگیزه” در بین مدیر تراز جامعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: این سه شاخصه به تنهایی کارساز نیست بلکه توامان باید باشد و اگر این سه ویژگی در مدیری نبود آن شخص مدیر تراز جامعه و انقلاب اسلامی نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه