برگزاری نخستین همایش معرفی فرصت‌های گردشگری و سرمایه گذاری در آستارا+ عکس

شهردار آستارا با اشاره به برگزاری نخستین همایش بزرگ و قابل توجه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری شهرستان گفت: این همایش با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار و سایر مدیران ارشد گیلان برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین همایش معرفی فرصت‌های گردشگری و سرمایه گذاری در آستارا+ عکس

به گزارش ۸دی،میثم الوان‌پور شهردار آستارا در نشست خبری اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری آستارا گفت: در دوره خدمت دولت سیزدهم خیز بسیار مثبتی برای جذب سرمایه‌گذاران و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آستارا داشتیم که امید می‌رود در آینده نزدیک بتوانیم آنها را به مرحله اجرا برسانیم و تنها به برگزاری همایش محدود نباشد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش بزرگ و قابل توجه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آستارا گفت: این همایش با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار و سایر مدیران ارشد گیلان برگزار خواهد شد.

شهردار آستارا بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی در این همایش به امضا خواهد رسید که انتظار می‌رود در آینده نزدیک تبدیل به قراردادهایی شوند که به مرحله اجرا دربیایند.

الوان‌پور همچنین به اطلاع‌رسانی کامل برگزاری این همایش از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود تا همایشی در شأن مردم آستارا و استان گیلان برگزار شود و در جریان برگزاری نمایشگاه و پنل تخصصی نیز چند فرصت بسیار خوب سرمایه‌گذاری شهرستان مطرح خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه