شهردار آستارا در گفتگو با هشت‌دی:

حجم بارش و آب‌گرفتگی معابر بالا است

شهردار آستارا با بیان اینکه نیروهای خدمات‌رسان و امدادی شهر پای‌کار هستند؛ اما حجم بارش و آب‌گرفتگی معابر بالا است، گفت: از تمامی مسئولین ارشد استانی و در رأس آن استانداری درخواست کمک و یاری بیشتر در راستای حل مشکلات مردم منطقه را دارم.

حجم بارش و آب‌گرفتگی معابر بالا است

 میثم الوان پور در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت شهر آستارا در پی وقوع سیل، اظهار کرد: این موج بارش کم‌سابقه که از حدود ۲ بامداد شب گذشته آغاز شده تاکنون بی‌وقفه ادامه دارد و محدوده و اطراف شهر و روستاهای شهر آستارا را دربرگرفته است.

 وی به‌شدت بالای سیل در برخی مناطق اشاره کرد و گفت: در بخش خلیل‌آباد، کشاورز، شالیزار، رستمیان، کمربندی سه‌راه ویرمونی میزان بارندگی سنگین‌تر گزارش شده است؛ لذا باوجوداینکه در روز گذشته توسط ستاد بحران این بارش ۱۰۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده بود؛ اما امروز شاهد بارش بیش از ۲۰۰ میلی‌متر بارش در این منطقه بودیم.

قطع آب در مناطق سیل‌زده آستارا

 شهردار آستارا تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۰ درصد مردم در وضعیت عادی به سر می‌برند؛ اما در مناطق سیل‌زده متأسفانه با قطعی آب مواجه هستیم؛ لذا تمامی ارگان‌ها اعم از شهرداری، هلال‌احمر، فرمانداری، نیروهای نظامی و انتظامی در مدیریت این وضعیت پای‌کار هستند.

 الوان پور افزود: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشته‌ایم فقط در مناطق سیل‌زده، آب به داخل منازل جاری شده و به اثاثیه مردم آسیب وارد کرده؛ اما در ساختار منازل هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

حجم بارش و آب‌گرفتگی معابر بالا است

 وی با بیان نیاز اصلی مناطق سیل‌زده، بیان کرد: نیازمند حضور بیشتر نیروهای امدادی در مناطق سیل‌زده برای منازلی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند هستیم؛ لذا تمامی نیروها از اوایل شروع سیل پای‌کار هستند؛ اما با این حجم سنگین بارش و تعداد کم نیروی امدادی، امکان پوشش تمام منطقه وجود ندارد.

درخواست ارسال کمک بیشتر از نیروهای امدادگر استان

 شهردار آستارا در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی مسئولین ارشد استانی و در رأس آن استانداری درخواست کمک و یاری بیشتر در راستای حل مشکلات مردم منطقه را داریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه