شهردار آستارا در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

تردد و قطع برق مهم‌ترین چالش سیل‌زدگان آستارا

شهردار آستارا با بیان اینکه وضعیت شهر نسبتاً بهبود یافته و از حالت بحرانی خارج شده است، گفت: هم‌اکنون اصلی‌ترین مشکل و چالش مردم سیل‌زده، تردد و قطع موقت برق به علت احتمال برق‌گرفتگی است.

تردد و قطع برق مهم‌ترین چالش سیل‌زدگان آستارا

میثم الوان‌پور بامداد روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان آستارا در پی وقوع سیل‌، اظهار کرد: با توجه به حضور معاون عمرانی استانداری گیلان و سایر مسئولان در منطقه، وضعیت نسبتاً بهبود یافته و از حالت بحرانی خارج شده است.

وی به آمادگی کامل نیروهای امدادی در منطقه اشاره کرد و گفت: هنوز مقدار سطح آب در منطقه بالا است و امکان تردد وجود ندارد لذا اقلامی توسط هلال احمر و شهرداری آستارا در مناطق آسیب‌دیده توزیع شده است.

شهردار آستارا تصریح کرد: هم‌اکنون اصلی‌ترین مشکل مردم، تردد و قطعی موقت برق به علت احتمال برق‌گرفتگی است؛ همچنین درصدی از آب شهرستان قطع است که امیدواریم به‌زودی وصل شود تا مردم از آب شرب بهره‌مند شوند.

الوان‌پور از مردم خواست آرامش و خونسردی خویش را حفظ کنند و خاطر نشان کرد: تمامی ارگان‌ها در حال فعالیت هستند همچنین با حضور مدیرکل بحران، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و … در منطقه و پیگیری مداوم استاندار گیلان شرایط رو به بهبودی خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناصر
آب قطع هست
مچ گیرم
اره همه چی خوبه من چقد خوشبختم.
در حاشیه