امام جمعه رشت:

افزایش یکباره قیمت‌ها قابل قبول نیست/ دستگاه‌های نظارتی نظارت‌ها بر بازار و اقلام اساسی را تشدید کنند

امام جمعه رشت از دستگاه‌های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی خواست نظارت‌ها بر بازار و اقلام اساسی را تشدید کنند و گفت: افزایش یکباره قیمت‌ها قابل قبول نیست و یکی از علل آن نیز کاهش نظارت‌ها بر بازار است.

افزایش یکباره قیمت‌ها قابل قبول نیست/ دستگاه‌های نظارتی نظارت‌ها بر بازار و اقلام اساسی را تشدید کنند

به گزارش هشت دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یوم الله ۸ دی اظهار کرد: مردم رشت در دفاع از مقام ولایت و مرزبندی با فتنه گران و پایان دادن به آشوب‌ها به خیابان‌ها آمدند و شعار دفاع از جمهوری اسلامی ایران سر دادند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث شد محبوبیت وی نزد مردم بیشتر شود، افزود: همه ملت و به ویژه نیروهای مسلح به وجود چنین سرداری افتخار می‌کند.

وی از دستگاه‌های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی خواست نظارت‌ها بر بازار و اقلام اساسی را تشدید کنند و بیان کرد: افزایش یکباره قیمت‌ها قابل قبول نیست و یکی از علل آن نیز کاهش نظارت‌ها بر بازار است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: این آشوب‌ها توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی هدایت می‌شوند و عده‌ای مواجب بگیر و فریب خورده نیز نقشه آنان را در کشور پیاده می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات دشمن برای تخریب جایگاه رهبری تصریح کرد: دشمن از قدرت و تأثیرگذاری رهبری در خنثی سازی توطئه‌ها و حفظ کشور در برابر تهدیدات مطلع است و با تولید محتوا در فضای مجازی درصدد تخریب ایشان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: رهبری عاملی قدرتمند در جلوگیری از نفوذ سیاست‌های غرب در منطقه است و نقشه‌های آنان را خنثی می‌کند علاوه بر هویت سازی، الگوی اسلامی ایرانی را به جهانیان عرضه می‌کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد ذهن مردم را نسبت به نظام و آینده کشور دچار تردید کند، گفت: رهبری همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید دارند و در آشوب‌های اخیر نیز همواره با رأفت و مهربانی با مجرمان برخورد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رهبری بزرگترین تحلیلگر تاریخ معاصر هستند، افزود: جوانان کشورهای دیگر به ویژه کشورهای عربی همواره از سخنان ایشان الگو برداری می‌کنند و سخنان و تحلیل‌های ایشان بر تحولات تأثیرگذار است.

امام جمعه رشت با تاکید بر جهاد تبیین بین جوانان تصریح کرد: جهاد تبیین از طریق برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و تبیین نقش رهبری در پیشرفت کشور ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه