حماسه ۸ و ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ما است

فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی، سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت. در بخشی از این پیام آمده است: حماسه هشت و ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

حماسه ۸ و ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ما است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی، سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مردم در سایه ولایت و وحدت، سرمایه عظیمی است که در اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) همواره برآن تاکید شده است.

مردم ایران اسلامی و گیلان با حضور عظیم خود در حماسه هشت و نهم دی ماه و با جدا کردن راه خود از بیگانگان، پیروی از ولایت فقیه، استقلال و آزادی را فریاد زدند.

در این ایام که با تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه آمریکا و فتنه فتنه گران مواجه هستیم، حضور در صحنه و حمایت از آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی و نمایش وحدت و یکپارچگی، مسئولیتی صد چندان برای همه ما به شمار می‌رود.

حماسه هشت و ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزدهمین سالگرد حماسه پرشور نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از همه هموطنان و به ویژه مردم شریف، مومن، انقلابی و ولایتمدار استان گیلان درخواست دارم بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی ابراز دارند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه