پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت هفته بسیج

فرماندار رشت هم صدا با ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی باورمندان این تفکر ارزشمند تبریک و گفت: یقین دارم که تمامی توطئه های دشمنان با اطاعت منویات مقام عظمای ولایت و هوشیاری فرزندان ایران اسلامی در نیرو های مقتدر نظامی، انتظامی و بسیج سرافراز، نقش بر آب بوده و میهن عزیزمان استوارتر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت هفته بسیج

به گزارش ۸دی،حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت با ارسال پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت‌.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه هفته بسیج درود می فرستیم به روح بلند خمینی کبیر(ره) و شهدای سرفراز پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی مردم ایران؛ و سر تعظیم فرود می آوریم در برابر عظمت تفکر بسیجی، که همیشه و در تمامی صحنه ها پیام‌آور موفقیت و رفع چالش و همچنین واجد ارزش‌های والای دینی و انسانی بوده است.

انسان های با اخلاصی که مصداق آیه مبارکه ” إِنَّهُمْ فِتْیَهٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَ زِدْناهُمْ هُدىً ” (آنان جوانمردانی بودند که به پروردگارشان ایمان آوردند و ما بر هدایتشان افزودیم) می باشند.

تجربه چند دهه‌ای جمهوری اسلامی نشان داده که دشمنی حسودانه استکبار و حرکات ایران ستیز فریب خوردگان داخلی که امروز با وارونه سازی و انتشار مطالب غیر مستند، سعی در تحریک احساسات و ضربه زدن به اعتماد عمومی دارند؛ همچون گذشته در برابر ایمان استوار مدافعان امنیت و بسیجیان دلاور به کلام خداوند که می‌فرماید ” وَکَفَى اللَّهُ الْمُؤْمِنِینَ الْقِتَالَ  ” (خداوند مومنین را در جنگ و کارزار کفایت میکند)، محکوم به شکست می باشد.

اینجانب نیز همصدا با ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی باورمندان این تفکر ارزشمند تبریک گفته و یقین دارم که تمامی توطئه های دشمنان با اطاعت منویات مقام عظمای ولایت و هوشیاری فرزندان ایران اسلامی در نیرو های مقتدر نظامی، انتظامی و بسیج سرافراز، نقش بر آب بوده و میهن عزیزمان استوارتر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

حمید رضا امام پناهی

 فرماندار شهرستان رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه