مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در گفتگو با ۸دی:

نهضت جنگل از موضوعات ویژه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان/ حمایت از تیم‌های فعال در تولید محتوا

“سجاد ستوده” مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه بخش انیمیشن، اپلیکیشن و بازی است گفت: موضوع تخصصی بخش انیمیشن این رویداد، نهضت جنگل و شهید میرزا کوچک جنگلی است.

نهضت جنگل از موضوعات ویژه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان/ حمایت از تیم‌های فعال در تولید محتوا

“سجاد ستوده” مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گیلان، اظهار کرد: این رویداد دیجیتال در سه بخش انیمیشن، اپلیکیشن و بازی از امروز آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۷ نفر در قالب ۱۳ تیم در چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان شرکت کرده اند افزود: این افراد به مدت ۴۸ ساعت برای تولید و عرضه محتوای خود با موضوعات اعلام شده برای سه بخش رویداد فعالیت می کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان تاکید کرد: موضوع تخصصی بخش انیمیشن این رویداد، نهضت جنگل و شهید میرزا کوچک جنگلی است.

ستوده با اشاره به جوایز نفرات برگزیده این رویداد دیجیتال تصریح کرد: نفر اول ۵ میلیون تومان، نفر دوم ۳ میلیون تومان و نفر سوم نیز ۲ میلیون تومان دریافت می کنند و علاوه بر جوایز نقدی، تیم های برگزیده هر سه بخش به عنوان نماینده استان گیلان در رویداد کشوری که هفته سوم آذرماه برگزار می شود، شرکت می کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی افراد فعال در حوزه تخصصی تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوا و حمایت از تیم‌های فعال این بخش در استان گیلان است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان افزود: افراد باید به مدت ۴۸ ساعت در محل برگزاری این رویداد یعنی تالار مرکزی رشت حضور داشته باشند تا محتوای خود را تولید و به ما عرضه کنند و در کنار آنها، منتورها و مربیانی برای راهنمایی افراد در انتخاب موضوع و کاراکترها هستند.

ستوده با اشاره به اینکه داوران در پایان رویداد، محصولات تولید شده را بررسی و فرآیند تولید آن را نیز داوری می کنند، خاطرنشان کرد: داوران و منتورهای این رویداد همگی از افراد توانمند و فعال حوزه دیجیتال هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه