امام جمعه رشت:

دشمن هدفی جز ویرانی و خرابی ایران ندارند/ اقدامات دولت باعث خشم آمریکایی ها شده

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکایی ها هدفی جز ویرانی و خرابی ایران اسلامی ندارند گفت: دولت از ابتدا اعلام کرد که پیشرفت کشور را به خارج گره نمی زند و نگاهش به ظرفیت های داخلی است و دشمن هم از بازگشت کشور به تفکر انقلابی برآشفت.

دشمن هدفی جز ویرانی و خرابی ایران ندارند/ اقدامات دولت باعث خشم آمریکایی ها شده

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: مردم ما در تمام این سال ها با آگاهی و بصیرت خود در میدان دفاع از انقلاب حاضر شدند و از آرمان های امام خمینی و شهدا دفاع کردند.

 وی با بیان اینکه نظام سلطه هرگز دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر نمی دارد افزود: آمریکایی ها با اسلام مشکل دارند و این عداوت دیرینه هیچگاه پایان نمی یابد زیرا انقلاب اسلامی حیات آنها را نشانه گرفته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور مردم در صحنه به معنای قدرت و اقتدار و تداوم راه شهدا است گفت: مردم ما همچون گذشته محکم در برابر زیاده خواهان و زورگویان ایستاده اند و در برابر نظام کفر عقب نشینی نمی کنند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه دشمن با آشوب و فتنه داخلی در ایران نمی تواند به مقاصد پلید خود برسد گفت: آمریکایی ها با هدف نابودی سپر دفاعی ایران وارد سوریه شدند اما نتیجه این حضور چیزی جز مرگ هزاران نفر و آوارگی نبود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه فرماندهی سردار سلیمانی در سوریه باعث شد که تمام نقشه های آنان نقش بر آب شود افزود: نباید اجازه دهیم دشمن با اقدامات خود نظام اسلامی را دچار بحران و مشکل کند.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که موجب شادی دشمنان شود منفور ملت ایران است تصریح کرد: آمریکایی ها هدفی جز ویرانی و خرابی ایران اسلامی ندارند.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم باعث شد تا دشمنان به فکر فتنه انگیزی باشند افزود: دولت از ابتدا اعلام کرد که پیشرفت کشور را به خارج گره نمی زند و نگاهش به ظرفیت های داخلی است و دشمن هم از بازگشت کشور به تفکر انقلابی برآشفت.

آیت الله فلاحتی رشد و شکوفایی ایران اسلامی در یک سال اخیر چشمگیر بود ادامه داد: ورود ایران به شانگهای، واکسینه کردن مردم در کرونا، اختراع ۶ نوع واکسن کرونا به گونه ای که ۱۵ کشور جهان طالب واکسن ایرانی بودند، پنج هزار مگاوات برق به شبکه منطقه ای وجبران بده کاری ۴۸۰ هزار میلیارد از دولت گذشته و کنترل قیمت دلار و حدف ارز ترجیحی از اقدامات مثبت دولت است.

وی با بیان اینکه بی خردی سردمداران آمریکا این کشور را به سمت نابودی و سقوط برده است خاطرنشان کرد: مردم آمریکا از مدیریت مسئولان این کشور عصبانی و ناامید هستند و مشکلات سیاسی و اقتصادی و بدهکاری این کشور زندگی را بر آنها سخت کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران اسلامی بر خلاف آمریکا رو به پیشرفت و آبادانی و اقتدار حرکت می کند افزود: آمریکا امروز رو به افول است و شکست سیاست هایش در منطقه و شکست در برابر ایران و روسیه و چین وضعیت مفتضحانه ای را برای آنها ایجاد کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه