بازدید استاندار گیلان از روند برگزاری مانور اسکان اضطراری در حوادث+ عکس

استاندار گیلان همزمان با هفته پدافند غیرعامل از روند برگزاری مانور اسکان اضطراری در مواجهه با رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی در رشت بازدید کرد.

بازدید استاندار گیلان از روند برگزاری مانور اسکان اضطراری در حوادث+ عکس

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در حاشیه بازدید از روند برگزاری مانور اسکان اضطراری در مواجهه با رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی در رشت، اظهار کرد: برگزاری چنین مانورهایی به آمادگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نیز سنجش توانمندی های آنان در مواقع بحرانی کمک می کند.

وی اسکان حادثه دیدگان را امری مهم و قابل توجه در جریان بروز حوادث و مقابله با بحران ها خواند و افزود: دستگاه های اجرایی متولی در حوزه مدیریت بحران باید ملزومات ابتدایی مورد نیاز در جهت اسکان اضطراری را پیش بینی کنند.

اسدالله عباسی موضوع امداد و نجات و ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان را از دیگر ضروریات در هنگام بروز حوادث دانست و گفت: باید فرآیند پاسخ به بحران را پیش از بروز حوادث احتمالی باید طراحی و تدوین کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم توجه همه فرمانداران به مساله پیگیری و برنامه ریزی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه تاکید و خاطرنشان کرد: آموزش عمومی در مقابله با بحران برای مدیریت شهری و روستایی مورد انتظار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه