مدیر حوزه علمیه گیلان: اغتشاشات اخیر نتیجه کوتاهی‌ها در فضای مجازی است

حجت الاسلام علیپور گفت: کم کاری‌های صورت گرفته در فضای مجازی باعث شده که دشمنان بخش اعظم این بستر را به دست بگیرند که نتیجه آن اغتشاشات و فتنه‌گری‌های اخیر بود.

مدیر حوزه علمیه گیلان: اغتشاشات اخیر نتیجه کوتاهی‌ها در فضای مجازی است

به گزارش ۸دی، مدیر حوزه علمیه گیلان امروز در افتتاحیه شبکه تبلیغ فضای مجازی حوزه علمیه گیلان با توجه به اهمیت رسانه در جهان امروز اظهار کرد: امروز بیشترین هجمه دشمنان علیه دین و اسلام از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، بنابراین ضرورت ایجاب می‌کند که طلاب وارد فضای مجازی شده و دین را تبلیغ کنند.

وی در ادامه افزود: مجازی بهترین بستری است که می‌توان با کمی هوش و درایت مخاطبین زیادی را در مسیر درست هدایت و آگاه کرد. کم کاری‌های صورت گرفته در بستر فضای مجازی باعث شده که دشمنان بخش اعظم این بستر را به دست بگیرند که نتیجه همه این‌ها اغتشاشات و فتنه‌گری‌های اخیر می‌باشد.

حجت الاسلام قاسم علیپور تصریح کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی و پلتفرماهای خارجی به منزله وارد کردن دشمن به درون خانه است و وظیفه ما دفاع از حریم ملت و آگاهی دادن به مردم است. امام علی (ع) فرمودند که «ملتی که در خانه خودش مورد هجمه و هجوم واقع می‌شود خوار خواهد شد».

حجت الاسلام سیداسماعیل میرهاشمی معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان نیز به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی امروز در دسترس همگان قرار داشته و کاربران زیادی از آن به صورت گسترده استفاده می‌کنند،؛ از همین رو تبلیغات در فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای مجازی از جمله مسائلی است که هیچ وقت نباید از آن غافل شد، چرا که می ‌تواند مفید باشد، به ویژه در تبلیغ دین که باید از این ظرفیت استفاده شود. حوزه علمیه گیلان امروز این بستر را برای مبلغین استان فراهم کرده است تا بتوانند به تبلیغ و روشن‌گری بپردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه