فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری ۶ عامل تشویش اذهان عمومی در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری ۶ عامل انتشار مطالب توهین‌آمیز که موجب تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده بودند، خبر داد.

دستگیری ۶ عامل تشویش اذهان عمومی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش هشت‌دی رضا شمسایی امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی انتشار مطالب توهین‌آمیزی که موجب تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده بود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی ۶ نفر را در این راستا شناسایی کردند.

وی در ادامه از دستگیری متهمان موردنظر پس از هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: این افراد در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: به افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی، هتک حیثیت، فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای دیگران می‌کنند، هشدار می‌دهیم.

شمسایی با تأکید بر اینکه حفظ جامعه از آسیب‌های فضای مجازی جزئی از وظایف مجموعه انتظامی است، گفت: پلیس همواره در فضای حقیقی و مجازی اقدامات و فعالیت‌های مجرمان و افراد هنجارشکن را رصد و برابر قانون با آنها برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ، اعتقادات، آداب‌ورسوم جوامع است که بصیرت و هوشیاری، شرط پیروزی در این راه به‌حساب می‌آید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه