دلخوش: صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با انتقاد از اینکه صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد از مدیران این سازمان خواست که برنامه‌های شاد برای اوقات فراغت مردم فراهم کنند.

دلخوش: صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد

به گزارش ۸دی، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به نیکزاد گفت: مردم امروز در وضعیت بد اقتصادی هستند و اغلب آنها در مقاطع مختلف با نظام همکاری و همراهی کردند و دلیل نمی‌شود در حال حاضر که آرامش برقرار است مسئولان از انجام وظایف خود غفلت کنند.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سران قوا باید برای مردم برنامه‌ریزی داشته باشند؛ متأسفانه از تصویب قانون بودجه ۷ ماه گذشته و هنوز سازمان برنامه و بودجه، بودجه تبصره‌های ۱۷ و ۱۸ و پروژه‌های عمرانی را اختصاص نداده است؛ می‌طلبد این موضوع به سازمان گوشزد شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کار صدا و سیما، کار تبلیغ و فرهنگی است و باید اوقات شاد برای مردم فراهم کند. صدا و سیما نباید جعبه عزا باشد بنابراین باید از مدیر سازمان بخواهیم که در کنار عزاداری‌ها، مداحی‌ها اوقات شاد برای مردم فراهم کند.

دلخوش یادآور شد: می‌طلبد مشکل نیروهای طرحی و پرستارانی که در زمان کرونا زحمت کشیدند اما مزد آنها اخراج بود حل شود، همچنین پرداخت پرسنل راه و شهرسازی و فصل یکی‌ها چند ماه است انجام نشده و سازمان برنامه به آنها حقوق نمی‌دهد و می طلبد سازمان آب و فاضلاب به پرداخت حقوق پرسنل این سازمان که ۶ ماه در شرایط سخت قرار دارند توجه کرده و به داد آنها برسد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: در استان گیلان بنزین ۳۰ لیتری شده؛ ضروری است این مشکل توسط مسئولان مربوطه پیگیری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه