احمدی سنگری: عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به رفع مشکل سراوان می‌زند

نماینده مردم رشت و خمام با اشاره اینکه عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می‌زند، گفت: قرار بود بهسازی پسماند سراوان تاکنون به پایان برسد اما به دلیل تغییر شهردار رشت، این کار تاکنون انجام نشده است.

احمدی سنگری: عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به رفع مشکل سراوان می‌زند

به گزارش ۸دی، نماینده مردم رشت و خمام شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به تعویق چندین ساله پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش اظهار کرد: طبق وعده وزیر آموزش و پرورش این مبالغ در چندین نوبت به بازنشستگان پرداخت می‌شود و این به معنای قسطی بودن این پرداخت‌ها نیست و اخبار درج شده در برخی رسانه‌ها صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسه‌ای برای رفع مشکل پسماند سراوان برگزار می‌شود، افزود: تعلل‌هایی در این باره انجام گرفته است مثلاً قرار بود بهسازی پسماند سراوان تاکنون به پایان برسد اما به دلیل تغییر شهردار رشت، این کار تاکنون انجام نشده و عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می‌زند. پیش بینی می‌کنیم طبق وعده‌های داده شده از سوی رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار، تا پایان امسال دیگر هیچ زباله‌ای وارد سراوان نشود.

محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به دیدار خود با یک شرکت زباله سوز غیر گیلانی درباره پسماند استان گفت: این شرکت وعده داده که به صورت رایگان زباله‌های استان را بازیافت می‌کند لذا به صورت آزمایشی ۳۰۰، ۴۰۰ تن زباله برای سوزاندن و بازیافت در اختیار آنها قرار داده‌ایم که در صورت رضایت، روند کار ساماندهی پسماند استان را تسریع می بخشد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مجلس با اشاره به عدم استقرار ادارات در خمام بیان کرد: یکی از دلایل مطرح شده برای این موضوع کمبود جا و عدم توانمندی در پرداخت اجاره بها است البته فرمانداری اعلام کرده که برخی ادارات خمام می‌توانند در اتاق‌های فرمانداری شروع به کار کنند و اکنون برخی مانند بنیاد مسکن و مرکز بهداشت اینگونه شروع به کار کرده‌اند. سال گذشته بودجه‌ای برای خمام در نظر گرفته نشده بود اما امسال بودجه مجزا در نظر گرفته شده و بهتر می‌توان کارهای عقب مانده این شهرستان را دنبال کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
رد شرکت های غیر بومی در پیمانکاری های مختلف رو بگیرید به اسامی بعضی از آقایون و اهل منزلشون میرسید تا کی اینا میخوان بتازونن در استان نمیدونم دولت هم عوض شده اوضاع بدتر شده بهتر نشده
در حاشیه