رزمنده گیلانی دفاع مقدس در گفتگو با ۸دی:

معنویت، رفاقت و یکرنگی بالاترین رمز موفقیت در حفظ اسلام ‌و ‌ولایتمداری است

“حشمت هدایتی” رزمنده گیلانی دفاع مقدس با بیان اینکه معنویت، رفاقت و یکرنگی را بالاترین رمز موفقیت برای حفظ اسلام ‌و ‌ولایت دانست و گفت: جوانان ما با تمام وجود می جنگیدند و شهادت را ارزش و افتخار خود می دانستند.

معنویت، رفاقت و یکرنگی بالاترین رمز موفقیت در حفظ اسلام ‌و ‌ولایتمداری است

“حشمت هدایتی” یکی از رزمندگان گیلانی هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به دوران حضورش در جبهه های نبرد حق علیه باطل، اظهار کرد: در دوران دانش آموزی به واسطه حضور هم کلاسی ها و همسایه های مان در جبهه که برخی به مقام شهادت رسیدند یا جانباز و اسیر شدند انگیزه حضور در سنگرهای دفاع مقدس را پیدا کردم و انگیزه ای برای من به وجود آمد تا دفاع از خاک کشورم به عنوان ملاک اول زندگی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی برای اولین بار به عنوان بسیجی شناخته شدم خود را ملزم به تغییر سیره زندگی در انجام واجبات، برخورد با مردم و والدین کردم که این تغییر از قبل و بعد از اعزام در بنده و تمامی رزمندگان مشهود بود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان، تصریح کرد: اتکا به خدا، امام زمان(عج) و شهدا رمز پیروزی رزمندگان ما است.

هدایتی معنویت، رفاقت و یکرنگی را بالاترین رمز موفقیت برای حفظ اسلام ‌و ‌ولایت دانست و گفت: جوانان ما با تمام وجود می جنگیدند و شهادت را ارزش و افتخار خود می دانستند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان امنیت و آسایش در کشورمان باشیم، اظهار کرد: این شهدا همواره همراه ما هستند و صاحبان اصلی این مملکت خدا و امام زمان(عج) و شهدا هستند که اگر ناسپاسی کنیم دشمنان به ما و کشور ما رحم نخواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه