۹۱ تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث گیلان اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۹۱ تیم عملیاتی طی هشت روز گذشته برای امداد رسانی به حوادث استان اعزام شدند، گفت: مجموع کل حادثه دیدگان این عملیات‌ها ۱۵۳ نفر بوده است.

۹۱ تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث گیلان اعزام شدند

به گزارش ۸دی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در جمع خبرنگاران از آمادگی پایگاه های ثابت و موقت و عوامل امدادی این جمعیت در راستای ارائه خدمات امدادی در طرح سالم سازی دریا خبر داد.

وی با اشاره به عملیات های صورت گرفته‌ در هشت روز گذشته افزود: مجموع این عملیات ها ۷۵ مورد بوده که ۳۹ مورد جاده ای، ۱۲ مورد کوهستان، هشت مورد حضوری، هفت مورد ساحلی و ۹ مورد شهری بودند. مجموع کل حادثه دیدگان نیز ۱۵۳ نفر بوده اند که از این تعداد، حوادث جاده ای ۱۱۱ نفر، کوهستان ۱۵ نفر، خدمات حضوری ۹ نفر، دریایی و ساحلی ۹ نفر و شهری ۹ نفر است.

سیاوش غلامی با بیان اینکه ۹۱ تیم عملیاتی به این حوادث اعزام شدند، بیان کرد: نیروهای عملیاتی ۲۸۹ نفر، آمبولانس های اعزام شده ۶۳ دستگاه و مجموع عملیات رها سازی شده ۳ مورد بوده است. از ۱۷ شهریور ماه تا به امروز افزون بر هزار و ۸۰۰ تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان مبنی بر گزارش حوادث، گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پایگاه های ثابت ۲۳ پایگاه، پایگاه های موقت ۹ پایگاه، پایگاه های ساحلی ۲۰ پایگاه و یک تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد هوایی در مرکز استان ‌در طرح سالم سازی دریا در حال ارائه خدمت به مردم هستند. مردم برای گزارش حوادث می توانند به شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه