مدیرعامل هلال‌احمر گیلان خبر داد:

اعزام ۱۲ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده آستارا

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان با حضور ۱۲ تیم تخصصی امدادی در عملیات سیلاب و آب‌گرفتگی در شهرستان آستارا خبر داد.

اعزام ۱۲ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده آستارا

به گزارش هشت‌دی هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با دریافت گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان آستارا که منجر به سیلاب و آب‌گرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ تیم عملیاتی از شهرهای آستارا، بندر انزلی، تالش، رضوانشهر و تیم‌های واکنش سریع جمعیت استان با توان ۶۰ نفر به همراه ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی و پشتیبانی، ۱۸ دستگاه موتورپمپ تخلیه آب، ۴ دستگاه قایق جیمینی، ۳ دستگاه خودروی باری در حال امدادرسانی هستند. اضافه کرد: این تیم ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران استان هستند.

مدیرعامل هلال‌احمر گیلان افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

سلیمی با اشاره به اینکه شهروندان و مسافران از توقف و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند خاطرنشان کرد: شماره‌تلفن ۱۱۲ مرکز کنترل هماهنگی عملیات هلال‌احمر گیلان به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی می‌باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه