رئیس ستاد مرکزی اربعین؛

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق بسته شد/ زوار ایرانی در عراق به سلامت به کشور بازمی‌گردند

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه سفارت کشورمان درحال مدیریت ماجراست و زائران ایرانی به سلامت به کشور برخواهند گشت، گفت: هموطنان عزیز منتظر اطلاع‌رسانی وزارت کشور برای عبور از مرزها باشند.

تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق بسته شد/ زوار ایرانی در عراق به سلامت به کشور بازمی‌گردند

به گزارش ۸دی، معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط زنده با شبکه خبر از بسته شدن تمامی مرزهای زمینی ایران و عراق خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به نا آرامی‌های عراق و مقررات منع آمد و شد سفارت کشورمان در عراق اطلاعیه‌ای برای منع آمد و شد در شهرهای زیارتی صادر کرد.

وی در ادامه افزود: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان موقتاً و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.

مجید میراحمدی متذکر شد: مجدد اعلام می‌کنم به دلیل نا آرام بودن جو کشور عراق تمامی مرزهای زمینی ایران با عراق بسته است و به هیچ عنوان هیچ فردی اجازه خروج از مرزها به قصد عراق و ندارد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین در پایان با بیان اینکه سفارت کشورمان درحال مدیریت ماجراست و ان‌شالله عزیزان زائر ایرانی به سلامت به کشور برخواهند گشت، خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز منتظر اطلاع رسانی وزارت کشور برای عبور از مرزها باشند. اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه