میز خدمت با حضور استاندار گیلان  و ۳۰ دستگاه اجرایی در مصلی رشت برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: با پشت میز نشستن هیچ مشکلی در کشور حل و فصل نمی‌شود، لذا باید تمامی مدیران در بطن جامعه حضوری فعال داشته و مستقیم با مردم ارتباط برقرار کنند که خوشبختانه این مهم توسط دولت انقلابی در حال انجام است.

میز خدمت با حضور استاندار گیلان  و ۳۰ دستگاه اجرایی در مصلی رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیران در طراز انقلاب اسلامی بوده و باید تمامی کارگزاران جمهوری اسلامی این دو شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به نقش شهیدان رجایی و باهنر در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: این دو شهید در دوران مدیریت خود خدمات شایانی را به انقلاب کرده و با خون پاک خود باعث استحکام این‌ نظام اسلامی شدند به این منظور استکبار سعی دارد نقش شهیدان رجایی و باهنر در جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهد.

سرهنگ رضا رنجبر با اشاره به تجدید پیمان کارمندان استان گیلان با شهدا و آرمان‌های شهدا، بیان کرد: در نخستین روز از هفته دولت، فردا چهارشنبه ساعت ۸صبح تجدید پیمان کارمندان در مزار شهدا برگزار و مرقد شهدا گلباران می‌شود.

این مسئول از برگزاری همایش روز قشر بسیج ادارات در استان گیلان خبر داد و گفت: روز پنجشنبه همایش بزرگ روز قشر بسیج ادارات با محوریت تسهیل خدمت‌رسانی و خدمت‌گزاری به مردم و کمک به تحقق دولت اسلامی در تالار مرکزی رشت و با سخنرانی استاندار گیلان، ولی فقیه در استان گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خانواده شهدا را یکی از وظایف مسئولان در جمهوری اسلامی دانست و گفت: تجلیل از خانواده معزز شهدای ترور و کارمند و همچنین برخی از مدیران دستگاه اجرایی و بسیجیان نمونه بسیج کارمندان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره برپایی میز خدمت جهادی در استان گیلان تصریح کرد: روز جمعه ساعت ۹ صبح تا ۱۲ظهر میز خدمت جهادی و با حضور ۳۰ دستگاه اجرایی و حضور استاندار گیلان در مصلی بزرگ رشت برپا شده و مردم می‌توانند مشکلات و دغدغه خود را به گوش مسوولان و مدیران کل گیلان برسانند.

رنجبر با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی مشکلات استان گیلان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: با پشت میز نشستن هیچ مشکلی در کشور حل و فصل نمی‌شود، لذا باید تمامی مدیران در بطن جامعه حضوری فعال داشته و مستقیم با مردم ارتباط برقرار کنند که خوشبختانه این مهم توسط دولت انقلابی در حال انجام است.

وی یکی از اهداف بسیج کارمندان در سطح کشور را تبیین تحقق دولت اسلامی در ادارات کل دانست و گفت: تحقق دولت اسلامی باید مورد توجه تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور و استان گیلان قرار گیرد و در این خصوص هم بسیج کارمندان برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد.

به گفته رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان برنامه نذر خون به نیت ۲۵۷ شهدای کارمند در طول هفته دولت توسط کارمندان گیلانی برگزار می‌شود.

رنجبر با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و میزهای خدمت در سرتاسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: از هشت شهریورماه به مدت یک هفته رزمایش میزهای خدمت و اردوهای جهادی به صورت کشوری آغاز شده و ماموریت آن در سطح استان و در تمامی شهرستان‌ها برپایی میز خدمت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه