تجدید پیمان رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره)

همزمان با هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضای دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

تجدید پیمان رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش ۸دی،رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز (اول شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، تجدید پیمان کردند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام والای شهیدان نیز ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سید حسن خمینی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: ان‌شاءالله پیروان خوبی برای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.

وی  با تبریک هفته دولت به رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت بیان داشت: از خدا مسئلت می‌کنم در آغاز هفته دولت و دومین سال خدمت دولت سیزدهم ما را مشمول این خدمات کند.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه یک مدیر و یک مشاور تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد، گفت: نه از حرفی بترسد نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.

وی خاطر نشان کرد: امام تمام وجودشان اعتماد به خدا و عشق به مردم بود؛ نه بخیل بود که رفاه مردم را در نیابد و نه ترسو بود که در برابر غیر خدا کوتاه بیاید و نه حریص به این بود که عیب ها را در چشم او زینت ببندد.

وی افزود:‌ بعد از انقلاب دوستان در مسندی هستند که این مسند می تواند سکوی پرشی به سوی جایگاهی باشد که انسان را متعالی کند و نام نیکی از او باقی گذارد و خدایی نکرده می تواند باعث لغزشی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه