فرماندار آستارا خبر داد:

افتتاح ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومانی به مناسبت هفته دولت در آستارا

فرماندار آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، مجموع پروژه ها در هفته دولت را ۶۰ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

افتتاح ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومانی به مناسبت هفته دولت در آستارا

به گزارش ۸دی،عنایت رضایی‌پور فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و هنر و شهدای دولت گفت: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، مردم از عملکرد دولت مطلع شوند.

وی گفت: با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا می‌رود لذا در اولین هفته دولت از زمان استقرار دولت سیزدهم لازم است، فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

 فرماندار آستارا موضع کشورمان در برابر غرب و آمریکا را قدرتمندانه دانست و بیان کرد: افزایش تحریم ها چیزی به غیر از تحریم منطق نبوده و این جز عدم پاسخگویی منطقی در دیپلماسی نیست و امروز جمهوری اسلامی ایران نسبت به ۴۰ سال گذشته بسیار رو به جلو بوده و در عرصه‌های تکنولوژی، فناوری و سلولهای بنیادی و دیگر حوزه ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

رضایی پور با اشاره به توان و ظرفیت‌های علمی کشور بیان کرد: این از برکات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری بوده و همچنین مردمی که پایه های انقلاب هستند و به طور جهادی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان نشان داده اند.

وی توان و ظرفیت این شهرستان در تمام حوزه ها را بسیار ویژه دانست و عنوان کرد: مسئولین باید ظرفیت آستارا را دریافته، شناخته و بهره برداری کنند.

فرماندار آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان، مجموع پروژه های این شهرستان در هفته دولت را ۶۰ مورد دانست و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در هفته دولت با حضور مقام های مسئول به بهره برداری رسیده و این طرح ها در حوزه‌های عمرانی شهری، عمرانی روستایی، مسکن مددجویی، آسفالت معابر شهری و روستایی، پروژه های شهرداری آستارا و لوندویل، امور توزیع برق، آب و فاضلاب و رینگ آب شهری، گاز رسانی، راهداری، اقتصاد مقاومتی و اوقاف و امور خیریه است و انشاالله برای دهه فجر سال جاری نیز طرح های متفاوتی به بهره‌برداری کامل رسیده و افتتاح می‌شوند.

رضایی پور افزود: شعار هفته دولت امسال، «دولت مردم» است و نامگذاری‌هایی هم برای هر روز آن در نظر گرفته شده است، دوم شهریور میثاق با ولایت نام دارد، سوم شهریور فسادستیزی و عدالت، چهارم شهریور تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم شهریور اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و هشتم شهریور شجاعت و عقلانیت نام‌گذاری شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه