هشدار مدیریت بحران گیلان از تردد افراد بر روی پل‌های آب‌نما

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان به بخش‌های خصوصی و گروه‌های جهادی و مردمی استان توصیه کرد تا در وضعیت آماده باش قرار بگیرند و همچنین گفت: به دلیل سیلاب احتمالی، از تردد افراد بر روی پل‌های آب‌نما جلوگیری شده و مردم از مستقر شدن در مناطق اطراف رودخانه‌ها در ۲ روز آینده جدا خودداری کنند.

هشدار مدیریت بحران گیلان از تردد افراد بر روی پل‌های آب‌نما

به گزارش ۸دی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار کرد: بر اساس پیش بینی و تاکید هواشناسی بر شدت بارش‌ها در مناطق کوهستانی و بر اساس تجربیات سیل‌های گذشته، مدیران اجرایی حتما از مسیر رودخانه‌ها بازدید و بر عملیات لایروبی مسیر پل‌ها نظارت کرده و از باز بودن این مسیر‌ها مطمئن شوند تا خروج آب به درستی انجام شود.

وی در ادامه افزود: حتما ماشین آلات سنگین و بیل مکانیکی کنار پل‌های مهم مستقر شوند تا در صورت ایجاد مانع در مسیر آب، آن را بازگشایی کنند. در صورت سیلابی شدن رودخانه‌ها، از تردد افراد بر روی پل‌های آب نما جلوگیری شده و به دلیل سیلاب احتمالی، مردم از مستقر شدن در مناطق اطراف رودخانه‌ها در ۲ روز آینده جدا خودداری کنند.

امیر مرادی به مدیران شهرستانی تاکید کرد: نشست هماهنگی مدیریت بحران سیل در شهرستان‌ها را در اولویت قرار دهند تا از میزان آمادگی دستگاه‌ها مطمئن شوند.

این مسئول همچنین به بخش‌های خصوصی و گروه‌های جهادی و مردمی توصیه کرد: در وضعیت آماده باش قرار بگیرند تا در صورت نیاز از توان آن‌ها در مهار سیلاب کمک گرفته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه