وزیر کشور:

پل سیبلی آستارا به‌زودی بازسازی می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه خسارت وارده به مغازه‌ها و باغات آستارا مورد ارزیابی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر یکی از مسائل مهم شهرستان، پل تخریب‌شده سیبلی است که به همت وزارت راه به‌زودی بازسازی می‌شود.

پل سیبلی آستارا به‌زودی بازسازی می‌شود

به گزارش هشت‌دی احمد وحیدی دستجردی در سفر به آستارا و در حاشیه بازید از روستای سیل‌زده سیبلی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حجم سنگین‌ بارش باران در شهرستان آستارا که طبق اعلام وزارت نیرو ۲۷۰ میلی‌متر بوده است، اظهار کرد: این میزان باران منجر به وقوع سیلاب در این شهرستان شده است و خساراتی را نیز به روستای کانرود وارد کرد؛ همچنین باران اخیر پل قدیمی جاده آستارا به رشت را تخریب کرد.

وی در ادامه به تلاش نیروهای وزارت راه و سازمان راهداری جهت رفع مشکلات حاصل از سیلاب اشاره کرد و افزود: بر اساس دستور رئیس‌جمهور به گیلان آمدم تا نیاز و کمبودهای حاصل از سیلاب را بررسی کنم.

ترمیم پل مواصلاتی آستارا به همت وزارت راه

وزیر کشور به حضور و کمک‌های اضطراری استاندار و مسئولین استان، گروه‌های جهادی، بنیاد مسکن و هلال‌احمر در ساعات اولیه سیلاب آستارا اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مسائل مهم شهرستان، پل تخریب‌شده سیبلی است که ان‌شاءالله به همت وزارت راه و سازمان راهداری به‌زودی مشکل آن برطرف و حمل‌ونقل اصلاح می‌شود.

خسارت وارده به مغازه‌ها و باغات آستارا جبران می‌شود

وحیدی در خصوص خسارات وارده به مغازه‌ها و باغات شهرستان آستارا، گفت: خسارات مذکور ارزیابی و کمک‌های لازم دراین‌رابطه انجام می‌شود.

وزیر کشور به اقدامات مهمی همچون برطرف‌کردن مشکل برق و آب اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر قطعی برقی در این منطقه وجود ندارد، در رابطه‌ با تأمین آب، برخی از مناطق مشکلی ندارند و مناطقی دیگر که لوله‌کشی آنها در این سیلاب خسارت‌دیده باید لوله‌کشی ازدست‌رفته ترمیم شود که این مورد در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: با بازدیدی که از منطقه به عمل آمد جمع‌بندی نهایی صورت می‌گیرد تا کارها با سرعت بیشتری پیش رود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه