مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

تعاونی‌ها نقش مهم و اثربخشی در ساخت واحدهای مسکن مهر داشتند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: حدود ۹۰ درصد واحدها به متقاضیان تحویل داده شده و از این حیث با وجود همه مشکلات ساختاری و اجرایی تعاونی‌ها نقش مهمی در ساخت واحدهای مسکونی داشتند.

تعاونی‌ها نقش مهم و اثربخشی در ساخت واحدهای مسکن مهر داشتند

به گزارش ۸دی،سیاوش آقاجانی درباره نظارت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بر تعاونی‌های مسکن استان جهت سرعت‌بخشی به ساخت مسکن اظهارکرد: برنامه ساخت تعداد ۱۴ هزار واحد مسکونی مهر در قالب تعاونی‌ها در استان گیلان در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۱۲ هزار و ۵۸۴ واحد تحویل اعضا شده است.

 وی گفت: به عبارتی حدود ۹۰ درصد واحدها به متقاضیان تحویل داده شده و از این حیث با وجود همه مشکلات ساختاری و اجرایی تعاونی‌ها نقش مهم و اثربخشی در ساخت واحدهای مسکونی داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ادامه داد: از ساخت ۱۴ هزار مسکن برنامه‌ریزی شده در گیلان احداث هزار و ۴۱۶ واحد مسکونی باقی‌مانده که تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

 آقاجانی با بیان این‌که افزایش قیمت‌ مصالح ساختمانی و ناتوانی اعضا در تأمین سهم آورده مشکلات عدیده‌ای را برای ساخت مسکن ایجاد کرده است افزود: با این حال این اداره‌کل با اصلاح سیستم تایید قیمت‌های تمام شده مطابق مصوبه شورای مسکن جلوی هرگونه افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت تمام شده واحدها را گرفته است.

وی افزود: همچنین با رایزنی با راه و شهرسازی ۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض به تعدادی از تعاونی‌ها جهت اتمام پروژه‌ها اختصاص یافت و اعضای تعاونی‌ها نیز متناسب با پیشرفت فیزیکی در حال واریز سهم آورده خود هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان یادآور شد: مسائل این تعاونی‌ها در قالب کمیته تعاونی‌های مشکل‌دار در حال رسیدگی است و عملکرد تعاونی‌ها به شکل مستمر نظارت می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه