«هشت‌دی» گزارش می‌دهد:

نمایشگاه‌های بهاره علت احتمالی ازدحام جمعیت برای تهیه مرغ کالابرگ الکترونیکی + فیلم

نحوه توزیع مرغ و گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره گیلان منجر به در صف‌ماندن مردم به مدت طولانی شده است، موضوعی که با تدبیر بهتر از سوی مدیران ارشد اقتصادی استان گیلان قابل حل بود؛ این در حالی است که گفته می‌شود خدمات‌دادن به نمایشگاه‌های بهاره برای عرضه مرغ در اولویت ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

نمایشگاه‌های بهاره علت احتمالی ازدحام جمعیت برای تهیه مرغ کالابرگ الکترونیکی + فیلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» نحوه توزیع مرغ و گوشت منجمد در نمایشگاه بهاره گیلان منجر به در صف‌ماندن مردم به مدت طولانی شده است، موضوعی که با تدبیر بهتر از سوی مدیران ارشد اقتصادی استان گیلان قابل حل بود.

برخی مردم در این رابطه می‌گویند از ساعت ۸ صبح در صف گوشت منتظر مانده‌اند و سر آخر ساعت ۴ بعدازظهر ماشین گوشت آمده و برای هر نفر یک کیلو گوشت منجمد به قیمت ۲۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» درباره علت تشکیل صف تهیه مرغ کالابرگ فجرانه، اظهار کرد: متاسفانه یا خوشبختانه در این روزها، خدمات‌دادن به نمایشگاه‌های بهاره برای عرضه مرغ در اولویت ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است و این می‌تواند علت احتمالی ازدحام جمعیت برای تهیه مرغ طرح کالابرگ باشد.

وی تاکید کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی تأکید دارند در ایام تعطیلات نوروزی اولویت عرضه مرغ فروشگاه‌های بهاره در شهرها باشد.

آقاجانی در ادامه درباره گلایه مردم از قطع سامانه کالابرگ الکترونیکی، نیز گفت: سامانه فروشگاه‌ها قطع نیست بلکه سوئیچ برخی فروشگاه‌ها به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی وزارتخانه بسته شده است.

 

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه